Curățenia de zi cu zi în birou: cu ce să începeți?

Curățenia de zi cu zi în birou: cu ce să începeți?

Aspectul biroului este o reflectare aparte a reputației companiei. De aceea, este esențial ca biroul să fie întotdeauna impecabil de curat. Simplul act de ștergere a prafului de pe suprafețe și de spălare a podelei nu este suficient. Pentru a menține o imagine favorabilă a biroului, este rațional să apelați la serviciile unei companii profesionale de curățenie, care să asigure ordinea absolută și curățenia perfectă.

Utilizarea serviciilor profesionale

Companiile profesionale care se ocupă de curățenia birourilor și a spațiilor au specialiști bine pregătiți cu experiență și abilități în curățenie perfectă. Dacă optați pentru curățenia regulată a spațiilor de birouri cu ajutorul unei companii profesionale, aceasta aduce numeroase avantaje:

Curățenia de zi cu zi în birou: cu ce să începeți?
  • Folosirea unor produse de curățenie de înaltă calitate garantează rezultate de excepție;
  • Se execută lucrările prestabilite la un cost fix convenit în avans, iar în contract este indicat tipul de curățenie presupus și ce servicii sunt cuprinse în lista de servicii;
  • Este inclusă asigurarea împotriva riscurilor - în cazul în care bunurile sunt deteriorate de către angajații de curățenie, compania va compensa pagubele.

Principalele tipuri de curățenie pentru spațiile de birouri

Există mai multe tipuri de curățenie pentru spațiile de birouri, diferențiate prin frecvență și gama de servicii.

1. Curățenie zilnică

Curățenia zilnică a birourilor este semnificativ diferită față de curățenia zilnică a locuințelor. Există o serie de caracteristici distincte:

  • În birou, angajații folosesc încălțăminte de exterior, ceea ce duce la murdărirea rapidă a pardoselii și a tapițeriei mobilei moi;
  • Pentru numeroasele aparate electrice și dispozitive electronice, este necesară utilizarea de produse speciale;
  • Ideal ar fi ca curățenia zilnică a spațiilor să fie efectuată înainte sau după încheierea programului de lucru, astfel încât angajații biroului și personalul de curățenie să nu se deranjeze reciproc în îndeplinirea responsabilităților.

Pentru curățenia zilnică de dimineață și/sau de seară a spațiilor de birouri, există proceduri stabilite. Aceasta se efectuează conform unui plan stabilit în prealabil:

Curățenia de zi cu zi în birou: cu ce să începeți?
  • Se scoate gunoiul și se înlocuiesc sacii de gunoi;
  • Se îndepărtează praful de pe suprafețe (mobilier, pervazuri, uși);
    Se îndepărtează pânzele de păianjen;
  • Se șterge echipamentul de birou;
  • Se curăță (cu dezinfectanți) mânerele ușilor, întrerupătoarele, balustradele, butoanele de la lifturi;
  • Se folosește aspiratorul pentru curățarea covoarelor, covorului, și a mobilei tapițate;
  • Se spală podeaua;
  • Se face curățenie și dezinfectare în baie;
  • Se reumple stocul de săpun, hârtie și prosoape de hârtie;
  • Se aduce ordine în bucătărie, vestiar și alte încăperi de serviciu;
  • Se curăță zona de intrare;
  • Se aerisește spațiul.
  • covoarele, mochetele, mobilierul tapițat sunt tratate cu un aspirator;
Curățenia de zi cu zi în birou: cu ce să începeți?

2. Curățenie ocazională

Acest gen de curățenie este necesar după lucrări de renovare, relocare a biroului și în alte situații excepționale. În lista de servicii sunt incluse următoarele activități:

  • Se șterg toate suprafețele de praf;
  • Se spală podelele, pereții, scările, ușile, cadrul ușilor;
  • Se curăță geamurile, jaluzelele, aparatele de iluminat, ferestrele;
  • Se îndepărtează reziduurile de materiale de construcție, se îndepărtează petele;
  • Se face o curățare complexă a băilor (cu dezinfectare);
  • Se curăță radiatoarele, plintele;
  • Se spală mobilierul;
  • Se curăță echipamentul de birou, aerul condiționat, frânghiile.

3. Curățenie generală

Curățenia generală a biroului este de obicei efectuată de două ori pe an. Dacă fluxul de persoane în companie este foarte ridicat, atunci se efectuează trimestrial. Fiecare centimetru al spațiului este curățat:

  • Se îndepărtează praful de pe tavan, se elimină pânzele de păianjen, inclusiv cele din spatele mobilei;
  • Se șterg lămpile;
  • Se curăță pereții (metoda de curățare depinde de material);
  • Se curăță decorațiunile de perete;
  • Se spală ușile, ferestrele;
  • Se spală radiatoarele, aerul condiționat, grilele de ventilație;
  • Se șterge mobilierul, se îndepărtează petele (în interior și exterior la dulapuri);
Curățenia de zi cu zi în birou: cu ce să începeți?
  • Se curăță echipamentul de birou;
  • Se curăță mobilierul tapițat;
  • Se spală și se lustruiesc suprafețele din sticlă și oglinzi;
  • Se curăță covoarele;
  • Se spală aparatele electrocasnice din bucătărie;
  • Se face o curățare complexă a băilor (cu dezinfectare);
  • Se curăță pardoseala.

Care sunt factorii care influențează prețurile pentru serviciile de curățenie a birourilor sau a altor spații comerciale?

Compania Clean Service Group din Chișinău garantează calitatea excelentă a oricărui tip de curățenie pentru birouri și alte spații comerciale. Acest lucru se datorează unei serii de factori:

  • Dispunem de echipamente profesionale pentru diverse tipuri de curățenie - curățarea mobilierului, spălare podele, lustruire parchet, мойка окон и витрин, și altele;
  • Avem acces la lucrul la înălțime, unde personalul de curățenie obișnuit nu poate ajunge;
  • Utilizăm produse speciale de curățare, care curăță suprafețele în mod excelent fără a le deteriora.

Oferim prețuri adecvate. În fiecare caz, costul este determinat individual, iar valoarea sa depinde de:

  • Suprafața obiectului;
  • Tipul de serviciu pe care l-ați comandat;
  • Cerințele dvs. individuale.

Pentru a afla costul serviciilor noastre, sunați la numărul de telefon pentru curățenie zilnică 060555966, iar pentru curățenie generală și curățenie după construcție la 060555971.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comanda apel
+
Sunati-ma!
Scroll to Top