Întrebări frecvente
De 5 ani suntem prezenți pe piață, dar experiența fondatorului nostru în domeniul curățeniei depășește 10 ani. Ne putem ocupa cu profesionalism și responsabilitate de orice sarcină de curățenie, iar încrederea dumneavoastră în noi este fundamentată de experiență și profesionalism.
Nu oferim garanții pentru eliminarea tuturor petelor. Folosim agenți de curățare pentru pete de cea mai înaltă calitate, însă chiar și aceștia nu reușesc întotdeauna să înlăture petele, mai ales dacă acestea sunt vechi sau dacă clientul a încercat deja să le elimine singur. Petele precum sânge, vopsea, ruj, slime, fructe, sosuri, ulei, plastilină și urină sunt adesea imposibil de înlăturat complet.
Produsele noastre sunt hipoalergenice și sunt diluate în apă în proporțiile corecte. Nu s-au raportat cazuri de alergii din cauza utilizării lor.
Prețul a fost stabilit ținând cont de costuri. Utilizăm echipamente profesionale costisitoare și produse chimice sigure (care nu sunt periculoase pentru oameni, animale sau suprafețe). Dacă am scădea prețul, acest lucru ar afecta calitatea serviciului. Pentru ca experiența clientului să fie una plăcută, nu putem accepta această reducere. Totuși, aveți posibilitatea de a primi o reducere suplimentară prin instalarea aplicației UDS pe telefon și vă încurajăm să întrebați operatorul despre promoțiile curente.
Plata prin intermediul unui link este realizată folosind o legătură creată de noi, care include adresa de e-mail a clientului, suma plății, destinația plății și numele companiei noastre. Clientul poate accesa acest link, introduce datele cardului și finalizează plata. După această operațiune, primim confirmarea plății, iar fondurile sunt transferate în contul companiei noastre. Comisionul pentru această tranzacție este suportat de companie, astfel încât clientul poate folosi orice card, indiferent de bancă. Metoda este complet sigură, deoarece nu avem acces la informațiile cardului, iar transferul are loc exclusiv între banca clientului și banca noastră. Noi vedem doar suma transferată și, în cazuri specifice, numele expeditorului.
Da, oferim un sistem de loialitate cu reduceri și promoții. Informațiile despre acestea sunt disponibile pe pagina „sistemul de loialitate” sau prin apelarea operatorului la numărul 060555987. Iată câteva exemple de oferte:Prin descărcarea aplicației UDS și aderarea la pagina noastră, veți obține 50 de puncte de bun venit, iar pentru fiecare achiziție veți primi un cashback de 5%. Atunci când utilizați punctele, puteți cheltui 100% din ele. De asemenea, avem oferta „Vecini prietenoși”, iar condițiile sunt următoarele: „dacă tu și vecinul tău comandați și primiți aceeași serviciu într-o singură zi, veți beneficia amândoi de o reducere de 10%.” Oferim și reduceri sezoniere, informații despre acestea pot fi obținute de la operator. Detalii suplimentare sunt disponibile pe pagina Sistemului de loialitate (link către pagină).
Plata fără numerar este posibilă prin mai multe metode. Dacă veniți la biroul nostru, puteți plăti direct cu cardul prin intermediul terminalului. Dacă serviciul este efectuat la domiciliu, vă rugăm să ne informați în avans. Operatorul vă va trimite un link, iar prin intermediul acestuia puteți plăti cu cardurile VISA sau Mastercard. În plus, lucrăm și cu companii și permite efectuarea plății prin transfer bancar direct pe contul nostru.
Ne-am confruntat cu curățarea covoarelor după incendii, iar rezultatele au fost destul de bune, însă, în caz de topire sau arsuri, spălarea nu poate repara defectele. Mirosul ar putea să nu dispară complet după curățare, dar va dispărea treptat în timp. Costul curățării unui covor după incendiu este cu 50% mai mare decât prețul standard, dar nu putem garanta succesul, deoarece fiecare caz este diferit.
Da, spălăm covoarele care au fost afectate de inundații. Însă, dacă covorul a fost expus prea mult timp la apă și s-a dezlipit sau culorile au curs, acest lucru nu poate fi remediat. Curățarea unui covor ud costă cu 50% mai mult decât curățarea obișnuită a covorului.
După spălare, ambalăm covorul în folie pentru transport. La primirea covorului curat, este necesar să îndepărtați folia sau să faceți câteva tăieturi în folie, astfel încât aerul să circule și covorul să nu prindă umezeală.
Este imposibil, pentru că uscăm covoarele pe tot parcursul anului într-o cameră specială de uscare, unde temperatura aerului este controlată cu ajutorul dulapurilor de uscare. Acestea se opresc automat atunci când covoarele sunt complet uscate.
Da, acest video a fost filmat în atelierul nostru. Procesul este similar cu cel din videoclip. Covoarele cu pete puternice sunt tratate suplimentar cu o mașină rotativă manuală și cu un aparat de înaltă presiune, detalii care nu sunt prezentate în video. Puteți veni în atelierul nostru pentru o mini-excursie și să vedeți totul cu ochii dumneavoastră.
Da, covoarele sunt ambalate în folie pentru a menține curățenia și prospețimea pe parcursul transportului.
Avem un atelier automatizat, iar pentru fiecare etapă există echipamente speciale. Pașii procesului sunt următorii: măsurarea covoarelor, baterea prafului, tratarea petelor cu un produs de îndepărtare a petelor, înmuierea, spălarea într-o mașină specială (cu 4 perii rotative), eliminarea apei în centrifugă, uscarea în camera de uscare, pieptănarea, ambalarea și livrarea.
Plata se efectuează la final, după ce primiți covoarele curate. După ce covoarele sunt spălate, operatorul vă va contacta pentru a vă spune dimensiunea covorului, suma de plată și pentru a stabili data și ora predării acestora.
Spălăm lână, sintetic, acrilic, covoare moldovenești și palasuri.
Nu orice covor poate fi spălat. Covoarele din viscoză, mătase sau cu suport de gips sau adeziv nu pot fi spălate. Pentru aceste tipuri de covoare, se folosește doar curățarea uscată.
Avem posibilitatea să spălăm un astfel de covor, dar întreaga responsabilitate va reveni clientului. Vom cere semnătura unui document în care clientul confirmă că nu va face reclamații în caz de deteriorare a covorului.
Da, noi oferim serviciul de surfilare pentru covoare. Această serviciu este disponibil doar împreună cu curățarea chimică a covoarelor. Prețul este de 35 lei pe metru pentru covoarele subțiri și 45 lei pe metru pentru covoarele groase. Dacă este necesară tăierea covorului sau uniformizarea marginii, se va aplica o taxă suplimentară de 15 lei pe metru pentru covoarele subțiri și 25 lei pe metru pentru covoarele groase.
Aplicăm produse eficiente pentru îndepărtarea petelor, însă nu toate petele pot fi eliminate complet fără a afecta țesătura. De obicei, petele vechi sau cele care au fost deja tratate nu pot fi îndepărtate. Nu oferim garanții pentru eliminarea tuturor petelor.
Angajații noștri sunt profesioniști și sunt instruiți corect pentru a ști cum să spele orice tip de covor și pentru a recunoaște covoarele care nu pot fi spălate. În caz că, din vina noastră, covorul dumneavoastră a fost deteriorat sau pierdut, vom oferi o compensație de până la 70% din prețul unui covor nou, în funcție de gradul de uzură.
Pentru a obține cele mai bune rezultate, folosim produse speciale care nu doar ascund mirosul cu arome, ci îl distrug la nivel microbiologic. Cu toate acestea, nu toate mirosurile pot fi eliminate complet.
Noi recomandăm curățarea covoarelor de două ori pe an, însă dacă în spațiu locuiesc copii sau animale, iar covoarele se murdăresc mai rapid, este necesar să comandați mai des serviciul de curățare chimică.
Da, se poate. Când aduceți covorul pentru curățare, trebuie să anunțați operatorul și șoferul că doriți acest serviciu. Dacă aveți nevoie să tăiați covorul în două părți, va trebui să plătiți pentru tăiere și pentru overlock-ul ambelor margini. Fără overlock, nu îl vom putea spăla.
Timpul necesar depinde de cantitatea de mobilier și de nivelul de murdărie. Curățarea chimică a unui canapea standard de 3 locuri durează, în medie, o oră și jumătate.
Procesul de uscare completă durează aproximativ 4-6 ore în timpul verii, cu ventilație, și în timpul iernii, cu încălzitoare active. După curățarea chimică, este necesar să asigurați circulația aerului pe suprafața umedă. Dacă a fost curățată o saltea, aceasta trebuie plasată astfel încât aerul să ajungă pe ambele părți.
Utilizăm substanțe eficiente pentru îndepărtarea petelor, dar nu toate petele pot fi eliminate complet, fără a afecta produsul. Adesea, petele vechi sau cele care au fost deja tratate anterior nu pot fi îndepărtate complet. Nu oferim garanție pentru eliminarea tuturor petelor.
Da, curățăm mobilierul din piele. Utilizăm produse speciale care nu o deshidratează. Curățarea chimică se efectuează manual. După aceea, aplicăm produse speciale pentru întreținere. Dacă produsul este grav deteriorat (zgârieturi, uzură, crăpături), acesta nu poate fi curățat chimic fără a suferi daune suplimentare (dacă sunt deja daune, acestea se vor agrava în timpul curățării chimice).
Produsele chimice folosite pentru curățarea mobilierului sunt profesionale și biodegradabile, având certificate care atestă acest lucru. În plus, nu au un miros puternic. Curățătorii noștri spală cu grijă mobilierul cu apă curată, eliminând maximum din substanțele chimice.
Folosim un extractor profesional Karcher (Germania) pentru curățarea mobilierului.
Folosim un extractor profesional cu perie turbo pentru curățarea covorului, care ridică și pieptănă firele, asigurând o curățare profundă și eficientă. Marca Karcher (Germania).
Procesul de curățare chimică a mobilierului din piele se efectuează cu șervețele speciale, bureți și substanțe chimice.
Pentru a obține cele mai bune rezultate, folosim produse speciale care nu doar acoperă mirosul cu arome, ci îl descompun la nivel microbiologic. Totuși, nu toate mirosurile pot fi eliminate complet.
Dacă avem îndoieli privind materialul mobilierului, vom efectua un test de curățare într-o zonă ascunsă. Dacă există riscul de deteriorare, vă vom informa în prealabil. În cazul în care daunele au fost cauzate din vina noastră, garantăm plata reparațiilor; dacă reparațiile nu sunt posibile, compensăm până la 70% din valoarea produsului, în funcție de gradul de uzură. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru defectele ascunse, putrezirea, daunele interne, defectele de fabricație sau repararea anterioară a produsului în locul deteriorat.
Vă recomandăm să curățați mobilierul și saltelele de 2-3 ori pe an (saltelele pot fi curățate mai frecvent), dar dacă în locuință sunt copii sau animale, curățarea chimică trebuie făcută mai des.
Acceptăm orice tip de material de tapițerie, cu excepția unor țesături naturale care nu permit curățarea cu apă. Totodată, nu recomandăm curățarea pielii sau ecopielii care sunt foarte deteriorate, deoarece daunele vor deveni mai evidente.
Dacă, după curățare, în locul unor pete mici apare o pată mare, de obicei acest lucru înseamnă că clientul a încercat să îndepărteze pata anterior. În astfel de cazuri, nu refacem lucrarea. Dacă observația este justificată, vom efectua curățarea din nou, fără costuri suplimentare.
Da, putem efectua curățarea covorului acasă. Însă, dacă covorul nu este lipit sau fixat pe podea, vă recomandăm să-l duceți la noi în atelier pentru o curățare completă, în care va fi bătut pentru a îndepărta praful, apoi spălat, stors și uscat într-o cameră specială de uscare.
Este o curățenie destinată menținerii igienei (nu include curățarea profundă a suprafețelor de grăsime și pete vechi).
Prețul pentru curățenia de întreținere variază în funcție de durată și frecvență. Curățenia cea mai solicitată are frecvența de o dată pe săptămână și o durată de până la 4 ore, iar costul este de 600 de lei, fiecare oră suplimentară costând 100 de lei. Dacă doriți o altă durată sau frecvență, puteți calcula costul în calculatorul de prețuri.
Durata curățeniei depinde de mai mulți factori: dimensiunea locuinței, tipul de locuință, gradul de încărcare al camerei, prezența copiilor sau animalelor în locuință, cât de des dorește clientul să efectueze curățenia de întreținere și cât de frecvent face curățenie generală. De obicei, pentru locuințele de până la 100m2 sunt suficiente 4 ore, însă la prima curățenie poate dura mai mult, 5-6 ore. După prima curățenie, managerul va putea evalua exact timpul necesar pentru curățenia de întreținere la o frecvență constantă.
Curățenia de întreținere include: ștergerea prafului și a pânzelor de păianjen de pe toate suprafețele; curățarea uscată și umedă a pardoselii; ștergerea ușilor, întrerupătoarelor și prizelor; Bucătărie: ștergerea fațadelor și a blaturilor de lucru, curățarea chiuvetei și a instalațiilor sanitare, spălarea aragazului; Baie: lustruirea oglinzilor, dezinfectarea WC-ului, bidetului, chiuvetei și băii. Înlocuirea lenjeriilor de pat.
Da, clientul poate discuta cu managerul lista serviciilor (adăugând sau schimbând ceva). Serviciile suplimentare pot fi adăugate pentru un cost suplimentar, în timpul adițional. Serviciile care pot fi incluse: spălarea frigiderului; spălarea mașinii de spălat; curățarea hotei și cuptorului; curățarea umedă a interiorului dulapurilor de bucătărie; spălarea radiatoarelor; spălarea lămpilor.
Da, călcatul rufelor poate fi inclus, dar trebuie să anunțați managerul din timp pentru a asigura un angajat care are abilități în călcatul rufelor. Acesta este un serviciu suplimentar, fiecare oră de călcat având un cost de 150 lei.
Furnizăm un angajat bine pregătit, care vine echipat cu uniformă și produse chimice profesionale pentru curățenia de întreținere, precum și cu materiale consumabile (șervețele și cârpe pentru curățenie).
Clientul oferă inventarul și aparatele necesare (găleată, aspirator, mop, făraș, mătură, pungi de gunoi).
Câte persoane sunt trimise pentru curățenia de întreținere?
Da, desigur (prețul pentru curățenie nu se va reduce în niciun caz).
După curățenia de probă, se semnează un contract (dacă clientul este mulțumit și vrea ca curățenia să fie efectuată regulat). În contract sunt detaliate obligațiile fiecărei părți. De asemenea, vrem să menționăm că alegem cu grijă personalul, care are experiență considerabilă în curățenie.
Curățenia de probă se plătește integral imediat după finalizarea serviciului. După semnarea unui contract, clientul va achita 50% din costul fiecărei curățenii, iar la sfârșitul lunii se va face o plată adițională în funcție de zilele efectuate, tot prin transfer bancar online.
Da, suntem deschiși să negociem un alt sistem de plată. Curățenia poate fi, de asemenea, plătită prin transfer bancar pentru persoanele juridice, în contul nostru bancar.
Desigur, puteți fi prezent în timpul curățeniei, însă fără a interfera sau a afecta procesul. Ar fi ideal ca, atunci când se curăță o cameră, clientul, copiii sau animalele să se afle într-o altă cameră, deoarece prea multe persoane în aceeași încăpere pot împiedica curățenia și pot face procesul mai lung.
Da, același angajat este desemnat pentru obiectiv, sau mai mulți, în funcție de volumul de muncă. Vom asigura înlocuirea acestuia în caz de boală, concediu sau demisie.
Totul depinde de numărul de persoane care trăiesc în casă, de frecvența și calitatea curățeniei de întreținere, dacă în locuință se află copii sau animale, de accesibilitatea drumurilor și de etajul imobilului. Se recomandă efectuarea unei curățenii generale de două ori pe an.
Numărul de lucrători este stabilit în urma evaluării obiectului, iar acest lucru depinde de suprafața totală a încăperii, de gradul de murdărire, de volumul de muncă și de termenele stabilite. De obicei, pentru o suprafață de 20-50 m² se trimit până la 3 lucrători, iar pentru 50-150 m², între 4 și 6 lucrători.
Curățenia generală include: spălarea fațadelor și a acoperișului mobilierului de bucătărie, îndepărtarea grăsimii, spălarea plitei, curățarea suprafețelor de lucru din bucătărie, a peretelui de protecție, curățarea echipamentelor electrocasnice (frigider, microunde, mașină de spălat vase, ceainic electric etc.), curățarea hotei și a filtrului acesteia, dezinfectarea chiuvetelor și robinetelor, îndepărtarea petelor de pe pereți, dezinfectarea instalațiilor sanitare (robinete, chiuvete, toalete, bideuri), curățarea băii și a cabinei de duș, spălarea oglinzilor și altor suprafețe de sticlă, curățarea plăcilor ceramice, eliminarea depunerilor și a calcarului, curățarea podelei și a altor suprafețe, ștergerea ușilor, întrerupătoarelor, prizelor, pervazurilor și oglinzilor. De asemenea, curățarea feroneriilor și curățarea mobilierului sunt disponibile contra unui cost suplimentar.
Curățenia generală nu include spălarea lustrelor și a aparatelor de iluminat complexe. Serviciile de curățare a covoarelor și a mobilierului, precum și spălarea geamurilor pot fi adăugate la curățenie, însă vor implica costuri suplimentare.
Angajații noștri sunt profesioniști în curățenie, au urmat pregătire specializată și sunt instruiți pentru a curăța corect orice tip de suprafață. Riscul de deteriorare a bunurilor dumneavoastră este minim, însă, în cazul în care se întâmplă o astfel de situație, compania își asumă responsabilitatea. Clientul trebuie să anunțe executantul despre orice problemă în termen de maxim 24 de ore după curățenie, oferind dovezi foto sau video.
Da, putem curăța petele de pe pereți, însă de multe ori, împreună cu petele, se poate desprinde și stratul superior de vopsea de pe perete, iar în locul petei, peretele se poate decolora (acest lucru depinde de calitatea vopselei aplicate). Înainte de a curăța pata, testăm pe o mică zonă dacă vopseaua se îndepărtează. Dacă se îndepărtează, nu curățăm petele sau o facem doar cu acordul și pe răspunderea clientului.
Vom curăța aparatul de aer condiționat de praf doar pe exterior, însă nu vom efectua curățirea interiorului sau a filtrului.
Da, însă clientul trebuie să scoată toate produsele și obiectele, lăsând frigiderul, congelatorul și dulapurile cât mai goale posibil.
Da, este posibil să fiți prezent în timpul curățeniei, dar fără a interveni și a deranja procesul. Este mai bine ca, atunci când se curăță o cameră, clientul, copiii sau animalele să fie într-o altă cameră, pentru a nu afecta eficiența și durata curățeniei.
Pentru efectuarea curățeniei generale, furnizăm întreaga tehnică, inventar, produse chimice și materiale de consum. Este necesar doar să aveți electricitate și apă disponibile.
Da, realizăm spălarea ferestrelor și fațadelor la orice înălțime, în funcție de situație, aducem scări, schele, comandăm platforme cu braț sau apelăm la alpiniști pentru a ne ajuta.
Da, vom veni să spălăm o singură fereastră, dar avem o comandă minimă. Este mai avantajos să faceți o comandă de curățenie generală sau post-construcție împreună cu spălarea feroneriei sau să comandați spălarea feroneriei împreună cu curățarea mobilierului, astfel comanda minimă va fi distribuită pe două servicii.
Da, îndepărtăm folia de protecție, însă acest serviciu poate fi solicitat doar împreună cu curățarea geamurilor și se aplică o taxă suplimentară pentru îndepărtarea foliei, în cazul în care aceasta este greu de îndepărtat.
Frecvența depinde de distanța ferestrelor față de drumurile principale și de cât de repede se murdăresc. Recomandăm să spălați ferestrele cel puțin de două ori pe an (primăvara și toamna).
Curățarea ferestrelor iarna este posibilă, însă dacă temperatura exterioară este sub 0 grade, ferestrelor vor fi curățate doar din interior.
Timpul exact nu poate fi spus, deoarece există mai mulți factori care influențează viteza și timpul total de curățare: suprafața, gradul de murdărie, existența unui strat de folie care este greu de îndepărtat, sau locurile greu accesibile. În general, curățarea unui geam standard durează aproximativ 30 de minute.
Numărul exact de lucrători este determinat după evaluarea obiectivului, în funcție de suprafața totală a încăperii, gradul de murdărie, volumul de muncă și termenul de executare al serviciului. În medie, pentru o suprafață de 20-50 m², se trimite până la 3 lucrători, iar pentru 50-150 m², între 4 și 6 lucrători.
Curățenia după renovare include mai multe etape: se colectează și se transportă resturile mici de construcție; încăperea este curățată de praf cu un aspirator industrial; se elimină urmele de: adeziv, vopsea, lac, var și altele; dacă este necesar, podelele sunt tratate suplimentar cu o mașină de curățat monodisc sau roți abrazive, se curăță murdăria de pe: radiatoare, pervazuri, tocuri de uși și altele; se face curățenie umedă, inclusiv pe podele și pereți; se spală geamurile (serviciu suplimentar); mobilierul și alte obiecte sunt curățate; se spală: instalațiile sanitare, WC-ul, chiuveta, coșul de gunoi și accesoriile acestora; sunt curățate rosturile dintre plăci; se îndepărtează folia de protecție de pe geamuri (serviciu suplimentar dacă este dificil de îndepărtat); se șterg suprafețele din sticlă, ușile și oglinzile.
În cadrul curățeniei după renovare sau construcție, aducem toate materialele necesare: tehnică, inventar, produse chimice și materiale consumabile. De la dumneavoastră avem nevoie doar de electricitate și apă.
Da, există pete care nu pot fi curățate cu produse specializate fără a deteriora suprafața. De asemenea, spuma de montaj nu se poate curăța.
Nu are sens să facem curățenia atunci când renovarea nu este complet finalizată și mai sunt muncitori în interior, deoarece curățenia după construcție înseamnă înlăturarea prafului, petelor și murdăriei, iar în timpul lucrărilor, praful și petele vor apărea din nou. Asta va face ca rezultatele să nu fie vizibile, iar echipa de curățenie va trebui să refacă de mai multe ori aceeași muncă, iar clientul va plăti pentru timpul suplimentar.
Curățenia de zi cu zi poate fi realizată în orice tip de spațiu comercial, de la birouri și magazine, până la centre de wellness sau fitness.
Totul depinde de preferințele clientului; dacă este necesar, oferim serviciul de achiziționare și completare a materialelor consumabile, substanțelor chimice și altele. Lista și cantitatea acestora sunt, de asemenea, stabilite de comun acord cu clientul.
Da, pentru obiect, este desemnat același angajat sau mai mulți, în funcție de volumul de muncă. Asigurăm înlocuirea în caz de boală, concediu sau demisie.
Da, stabilim un program de curățenie conform dorințelor clientului. De asemenea, putem oferi recomandări privind frecvența și durata curățeniei, dar decizia finală aparține clientului
Articolul se usucă într-o mașină de uscat profesională, care îl face mai pufos și mai delicat.
Noi realizăm curățare cu apă, prin urmare, acceptăm doar produse sintetice sau din bumbac. Articolele cu umplutură de puf sau pene trebuie să fie curățate folosind o altă metodă, pe care nu o aplicăm.
Da, spălăm pernele, dar doar cele cu umplutură sintetică. Înainte de a le returna, trebuie neapărat să le verificăm pentru eventuale tăieturi și să le cosim aceste locuri; altfel, nu le vom accepta, deoarece întregul umplutură ar ajunge în mașina noastră de spălat/uscător.
Serviciul de călcat se realizează la domiciliul clientului. În ziua și ora convenite, lucrătorul nostru va veni la dumneavoastră, va călca profesional hainele, lenjeriile de pat, fețele de masă și va împături sau agăța totul în dulap.
Lucrătorii noștri sunt dispuși să călce aproape orice tip de textil. Excepțiile sunt țesăturile care nu pot fi călcate și lenjeria mai fină.
Pentru realizarea comenzii, folosim echipamentul furnizat de client. Echipa noastră profesionistă va călca hainele, lenjeria de pat și alte articole textile într-un timp scurt și la cele mai înalte standarde de calitate.
Puteți comanda călcatul lenjeriei atât separat, cât și împreună cu curățenia de întreținere. În cazul în care alegeți să comandați călcatul textilelor împreună cu curățenia, prețul pentru o oră de călcat va fi mai mic. Prețul poate fi calculat în calculatorul de pe paginile „călcatul textilelor” și „curățenia de întreținere”.