Profesional
Întrebări frecvente
Vezi toate întrebărileTotul depinde de numărul de persoane care trăiesc în casă, de frecvența și calitatea curățeniei de întreținere, dacă în locuință se află copii sau animale, de accesibilitatea drumurilor și de etajul imobilului. Se recomandă efectuarea unei curățenii generale de două ori pe an.
Numărul de lucrători este stabilit în urma evaluării obiectului, iar acest lucru depinde de suprafața totală a încăperii, de gradul de murdărire, de volumul de muncă și de termenele stabilite. De obicei, pentru o suprafață de 20-50 m² se trimit până la 3 lucrători, iar pentru 50-150 m², între 4 și 6 lucrători.
Curățenia generală include: spălarea fațadelor și a acoperișului mobilierului de bucătărie, îndepărtarea grăsimii, spălarea plitei, curățarea suprafețelor de lucru din bucătărie, a peretelui de protecție, curățarea echipamentelor electrocasnice (frigider, microunde, mașină de spălat vase, ceainic electric etc.), curățarea hotei și a filtrului acesteia, dezinfectarea chiuvetelor și robinetelor, îndepărtarea petelor de pe pereți, dezinfectarea instalațiilor sanitare (robinete, chiuvete, toalete, bideuri), curățarea băii și a cabinei de duș, spălarea oglinzilor și altor suprafețe de sticlă, curățarea plăcilor ceramice, eliminarea depunerilor și a calcarului, curățarea podelei și a altor suprafețe, ștergerea ușilor, întrerupătoarelor, prizelor, pervazurilor și oglinzilor. De asemenea, curățarea feroneriilor și curățarea mobilierului sunt disponibile contra unui cost suplimentar.
Curățenia generală nu include spălarea lustrelor și a aparatelor de iluminat complexe. Serviciile de curățare a covoarelor și a mobilierului, precum și spălarea geamurilor pot fi adăugate la curățenie, însă vor implica costuri suplimentare.
Angajații noștri sunt profesioniști în curățenie, au urmat pregătire specializată și sunt instruiți pentru a curăța corect orice tip de suprafață. Riscul de deteriorare a bunurilor dumneavoastră este minim, însă, în cazul în care se întâmplă o astfel de situație, compania își asumă responsabilitatea. Clientul trebuie să anunțe executantul despre orice problemă în termen de maxim 24 de ore după curățenie, oferind dovezi foto sau video.
Da, putem curăța petele de pe pereți, însă de multe ori, împreună cu petele, se poate desprinde și stratul superior de vopsea de pe perete, iar în locul petei, peretele se poate decolora (acest lucru depinde de calitatea vopselei aplicate). Înainte de a curăța pata, testăm pe o mică zonă dacă vopseaua se îndepărtează. Dacă se îndepărtează, nu curățăm petele sau o facem doar cu acordul și pe răspunderea clientului.
Vom curăța aparatul de aer condiționat de praf doar pe exterior, însă nu vom efectua curățirea interiorului sau a filtrului.
Da, însă clientul trebuie să scoată toate produsele și obiectele, lăsând frigiderul, congelatorul și dulapurile cât mai goale posibil.
Da, este posibil să fiți prezent în timpul curățeniei, dar fără a interveni și a deranja procesul. Este mai bine ca, atunci când se curăță o cameră, clientul, copiii sau animalele să fie într-o altă cameră, pentru a nu afecta eficiența și durata curățeniei.
Pentru efectuarea curățeniei generale, furnizăm întreaga tehnică, inventar, produse chimice și materiale de consum. Este necesar doar să aveți electricitate și apă disponibile.